19 Ağustos 2011 Cuma

ortada kuku var yandan geç

yüzyıllardır sonu gelmeyen bir çaba içerisinde insanlar birbirini anlamaya çalışıyor. bir hareketlere anlam vermeye çalışmak, konuşmalardan anlam çıkarmak, çıkardığın anlamlardan bambaşka problemler çıkarmak. bir de birbirini anlayabilmenin yolunun konuşmak olduğu konusunda çılgınca ısrarcı olan insanlar var. konuşarak problem çözecek adam gelsin. biz konuştuk, anlaştık, konuyu kapattık bir daha da açmayacağız desin ve sonra bir daha açmasın; öyle bir dünya yok!

aldatılma sorunu var mesela bin senedir. aldatanın yakalanmamaya çalışma çabaları ile aldatılanın anlamlandırmaya ve yakalamaya çalışma çabalarını bir araya getirsek Somalideki her aç çocuğu Ümit usta kıvamına getirebilirdik. onun yerine boşanma avukatları icad olundu. onların da bir işlevi var belli ki.

dışarı çıkıp birkaç damla bir şey içmeye her niyetlendiğimde, niyetimden ve enerjimden utandıran masaların yanına denk geliyorum sevgili dostum. niyet ettim dertsiz, tasasız içmeye derken yan masadaki kızları dinlemeden de duramıyorum. herkesin ağzında bir pipi, başka muhabbet yok. herkesin ağzında bir pipi derken, tabiğ lafın gelişi. en azından böyle bir şey varsa bile yemek yerken veya içerken görmek istemem. hatta herhangi başka bir aktivite esnasında da görmek istemem, hiç gerek yok. dişi masaların çevresinde dertlenip, dişi yakarışa maruz kalmak; ataerkil masalar etrafında insanlığından utanmak durumunu yaşarken sarhoş olmak konusunda hiç sıkıntı çekmiyorum sevgili bukowski.



gönül ister ki pipiler durulsun, tüm o uyarılara rağmen yüzyıllardır yaptıkları hataları yapmaya devam etmesinler. eller yukarı, pipiler aşşa, ortada kuku var yandan geç, madur etme milleti bebişim. izin ver de bu yüzyıldan alnımızın akıylan geçelim artık, aynı hatalarla çirkefe bulanmayalım. litfen. çok rica ediyorum beni sinirlendirmeyin. yanımda konuşmayın. benle konuşmayın. beni konuşmayın. arkamdan hiç konuşmayın. önümden konuşmanızı da çok istemiyorum. şimdi hepimiz sakin olup 1 dakika susalım. hadi. şimdi. şu an. an bu an. al beni lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder