18 Ağustos 2011 Perşembe

kalbimden temiz bu sayfa

kalbimden temiz bu sayfayı daha az önce açtım. ortalık kir pas içinde, her yer toz her yer toz diyerek gezmek de bir yere kadar diye düşündüm. kalbimden daha temiz tutmaya da gayret edicem, bundan sonra biriktirmicem her akşam gün içinde yapılanları tekrar edicem. gelmiş geçmiş tüm öğretmenlerim benimle gurur duyacak.

bu ilk serzenişimi her yer çöp, her yer çöp diyerek gelen, aşkımı süpüren kör olası çöpçüler hakkında yazacağım. bana kalırsa her meslek kutsaldır ancak onlarınki daha kutsal. temizlik imandan gelir dostlarım. bunu antalyadan istanbula yaptığım araba yolculuğunda anladım. 736 kilometrelik yolculuk boyunca pis kokmayan tek bir şehir, köy, kasaba, belde görmedim. kokudan camı açamadım, hep klimayı açtım, hep benzin yedi. devir tasarruf devri bebişim.

kör olası diyerek bahsetsek de gerçekten çok önemli bir iş yaptıklarını ilik ve kemiklerimde hissediyorum. aşkımı süpürmese iyiydi ama. şimdi bir de bu konuya minik bir giriş yapmak istiyorum. madur için isyan vakti : buyurun buradan yakın. ben - madur olduğu kadar nemrut - bir zamanlar aşık oldum. öyle aşık oldum ki bu sefer nur topu gibi bir bebek fışkırtır, yüzdürür, isilik olmasın diye de poposunu pudralarım dedim. o kadar değilse de şaka maka çok sevdim. günde en az 35 kere telefonla konuşup, kalan sürelerde bilgisayar başında oturarak aşkıma nam saldım. sürekli ondan bahsedip, gencebay dinledim, o da seviyor ooo oooo dinledim, romantizmimi bir sonraki seviyeye taşıyıp yemekler hazırladım. saçımı süpürge etmedimse de, kedi tüyünden rahatsız oluyor diye elektrik süpürgesi yaptım evi baştan başa. işte dostlar ölüler böyle sever ancak yaşayanlar anlamıyor aşktan, sevgiden. naptımsa olduramadım ben de en az herkes kadar. şimdi nerede bu büyük aşk derseniz istanbul sarıyer belediyesi geri dönüşüm için uygun bir materyal olduğuna karar verdi. şimdi neye dönüştürdüler bilmem, arayıp bulmaya çalışsak nerede aramamız gerekir bilmem ama bildiğim bir şey varsa dostlarım - burayı iyi okuyun romantizmimle dövücem sizi - ben o aşkı içimden koparıp attım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder