25 Mayıs 2012 Cuma

erken kaçan yol alır.

herkes erken kalkan yol alır zanneder ama bunca yıldır sabahın köründe uyanırım, daha bir gün birkaç saat içinde bir kemerde, bir kaşta, efendime söyliyim bir bodrumda olduğum olmadı. uyan dur sonuçta ankaradasın. 25 senedir gidemediğim şehirden erken kalkıp kaçamayacaksam niye uyanıyorum lan ben?

ankara gece hayatında bir new yorker edasında gezmek diye bir şey var. her allahın sabahı dün ne biçim içtik oluuumm, dün ne biçim eğlendik haaa diye geçen konuşmalar neticesinde zannedersin ki bir manhattan sokaklarını arşınladık, arşınlarken de bir sex and the city içkileri devirdik. tanımadığım birinin dediği gibi: aşağı yürürsen sakal yukarı yürürsen sekans gittik geldik, laplaplap bira içtik.

kısır döngünün kısırı çok kalorili diye hayatımdan çıkardığımdan beri döngü içerisinde bir yarış faresi gibi koşturuyorum. düşmez kalkmaz bir allah ve kaç kaç bitmez bir ankara eşliğinde hayatıma devam ediyorum. döngüm içten yanmalı, kibariyem içten fırlamalı bir şekilde geziyorum ankara sokaklarında. ara ara devrelerimin yandığını söylüyorlar ama benim devreler yıllar evvel tahliye oldular, teskere aldılar kimsenin haberi yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder